خیریه سگال  ,بازی اندروید  ,صنایع دستی اصفهان  ,میناکاری  ,ویبره  ,خرید دامنه  ,اخبار روز  ,
چگونه در صدر نتايج گوگل باشيم؟ 

سئو ماركتينگ

سئو ماركتينگ

چگونه در صدر نتايج گوگل باشيم؟

۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
۰۸:۱۲:۳۸
اميري

 صفحه اول گوگل براي همگي كسب و مشاغل از اهميت ويژه اي شامل است .

ورقه نخستين گوگل , آرزوي هر مالك وب سايتي است كه لينك سايت خود را در آن قرار دهد , از اين رو هميشه سعي مي كنند بهترين متخصصان سئوي وب سايت را براي دستيبابي بدين هدف استخدام كنند .

https://ismaeilsahab.ir/first-page-of-google/

همانگونه كه مي دانيد , در هر صفحه حاصل گوگل فقط روستا لينك و پيوند نمايش داده ميگردند و براي اين كه در برگه اول گوگل قرار بگيريد , بايستي به طور كامل بنيادين فرايند سئو را بپيماييد .

 

مراحل بهينه سازي وب سايت چيست؟

نام دامنه

نام دامنه بايد كوتاه باشد ولي مهمتر از كوتاه بودن نام دامنه , تطابق مفهومي آن با محتواي تارنما است , يعني استفاده از كلمه ها اساسي كليدي به موتورهاي جستجو و كاربران ياري مي‌نمايد تا بتوانند علاوه بر پي بردن قضيه برگه , راحت تر آن را به ياد بسپارند .

متا تگ title

يكي مهمترين متاتگ در سئو سايت كه تاثير مهمي براي قرار گيري وب سايت در ورقه اوليه گوگل دارااست , متاتگ عنوان يا همان title است . يكي اولين مكان هايي كه هم توسط گوگل بررسي مي شود , عنوان صفحه است . عنوان صفحه بايد بين 30 تا 60 كاراكتر باشد و كلمه ها داراي اهميت با اهميت نيز در آن به عمل رود . بهتر است كه ميان كلمات مهم با كاراكترهاي خاصي نظير – يا | فاصله انداخته شود .

متا تگ توضيحات

متا تگ توضيحات در كاغذ تارنما شما نشان داده نميشود ولي يك كدام از كارداران حياتي در قرارگيري آن در برگه نخستين گوگل است . اين متاتگ فقط در ورقه نتايج جستجوي گوگل نمايش داده مي شود و بايد در آن شما مطرح كنيد كه محتواي اصلي اين سايت در مورد چه مي‌باشد .

تگ عنوان H1

اين عنوان مقاله شماست و در ابتدا محتواي سايت قرار مي گيريد نظير عنوان همين مقاله . اين بايستي با متاتگ عنوان شما متفاوت باشد و نبايد به صورت سئوي سايت نوشته شود , البته كلمه و واژه كليدي مي بايست در آن نوشته شود البته مي بايست كاربرپسند باشد .

كلمه ها اصلي داخل متن

مهمترين مساله براي ارتقا درجه وبسايت و قرارگيري آن در صفحه نخستين گوگل , به كارگيري مناسب ازكلمات كليدي در متن است . چگونگي استفاده از لغت ها كليدي در محتواي وب سايت خيلي داراي اهميت است . استفاده بيش از حد , مورد جريمه گوگل مي شود و استعمال خيلي كم هم اثري در وب سايت شما براي قرار گيري در صفحه اول گوگل نخواهد داشت .

تگ ALT براي عكس ها

تگ alt مشابه متا تگ عنوان و توضيحات است . اين تگ به گوگل براي جستجوي عكس ها امداد ميكند . هنگامي كه كاربر عكسي را در قسمت image گوگل جستجو مي كند , اين شانس براي شما وجود دارد عكس شما در قسمت هاي ابتدايي نشان داده شود .

https://ismaeilsahab.ir/seo-tutorials/

لينك هاي داخلي

لينك هاي داخلي در واقع لينك هاي مي‌باشند كه باعث اتصال داخلي صحفات داراي ربط وبسايت به يكديگر مي گردند . به نوعي آنها‌را نوعي بك لينك به حساب مياورند ولي بك پيوند داخلي . نكته اي كه مي بايست در آنان در نظر بگيريد , اين است انكر تكست لينك هاي داخلي بايستي واژه و كلمه اساسي صفحه مورد نظر باشد و همچنين ارتباط محتوايي في مابين صفحه هاي ارتباط داده شده باشد . .

پيوند يا اين كه لينك هاي فرنگي

لينك هايي هستند كه شما به ديگر وبسايت ها مي دهيد يا از ديگر وبسايت ها دريافت مي كنيد . تاثير اين پيوند ها براي صفحه اول گوگل به مراتب خيلي مهمتر از پيوند هاي داخلي است , به ويژه اينكه در صورتيكه از شبكه‌هاي‌مردمي باشد . هرچه محتواي سايت شما مناسب باشد , شانس دريافت لينك و پيوند هاي خارجي به وبسايت شما بيشتر خواهد بود .

قرار به دست آوردن در برگه اول گوگل در حين كوتاه

 

قرار به دست آوردن در ورقه نخستين گوگل يكي اصلي ترين و بحران برانگيزترين دغدغه هاي متخصصين سئوي وب سايت بوده است . قرار دريافت كردن در صفحه اول گوگل تنها چنانچه امكان پذير است كه از تكنيك هاي بهينه سازي سايت به بهترين صورت ممكن استفاده نمائيد .

به كارگيري از كلمه ها با اهميت طولاني

 

اما توجه داشته باشيد كه هرمورد از اين كلمه ها طولاني نمي تواند ترافيك دوچندان زيادي را براي شما به ارمغان بياورد . تنها در شرايطي كه ميتوانيد بهترين عملكرد را از كلمه ها حياتي طولاني استخراج نماييد كه مجموعا تعداد زيادي از آنها را در محتواهاي خود به كار برده باشيد . با توجه به آمارها متوجه مي شويم كه بخش قابل توجهي از جستجو هاي گوگل را عبارت هاي حساس طولاني به خود اختصاص داده اند . رتبه تصاحب كردن براي لغات داراي اهميت طولاني ساده تر است ; به اين علت كه رقابت براي آن ها به مراتب كمتر خواهد بود .

 

نكته جالب اين است كه وبسايت هاي فروشگاهي از اين مسئله ميتوانند نهايت استفاده را بكنند . با اعتنا به مقاله آموزش سئوي سايت هاي فروشگاهي متوجه مي شويم كه حدود ۶۰ درصد از خريداران از عبارت هاي اساسي طولاني استعمال مي‌نمايد ; چراكه آن ها مي‌خواهند اطلاعات دقيق ‌تري درباره ي كالا مورد نظر خود داشته باشند .

 

به كارگيري از كلمات كليدي LSI

 

استعمال از لغات حياتي LSI يكي از موثرترين روش ها در ارتقاء درجه تارنما شما است . اين روش شمارا از هر گونه جريمه احتمالي از طرف گوگل منع خواهد كرد . به شرطي كه از اين نكته هم درست استعمال نمائيد .

در حالتي كه از يك واژه اصلي كه كليدواژه اصلي شماست به كارگيري نماييد , از سمت الگوريتم پنگوئن جريمه خواهيد شد و اين فعاليت سبب افت مرتبه شما خواهد شد .

پس بهتر است :

به جاي تكرار دوباره همان واژه و كلمه اصلي , از لغت ها داراي اهميت LSI به كارگيري نمائيد تا به كيفيت مقاله خودتان هم كمك نماييد .

هرچه محتواي شما بهتر باشد , صفحه وب شما براي لغات حياتي متعدد ظاهر مي شود . در نهايت سبب ساز ارتقا ترافيك ارگانيك سايت شما خواهد شد .

شما تنها بايستي بهترين لغات حياتي LSI را پيدا نمائيد و آن‌ها‌را در متن مناسب در مكان مناسب بيشتر فرمائيد . دقيا همينه! در صورتي اين تكنيك را به دست آورديد , معمولي ترين شيوه براي ظاهر شدن تارنما خود در جستجوهاي اول Google است .

خب سوالي كه براي شما پيش خواهد آمد : از كجا مي‌توانيم لغات اساسي LSI را پيدا كنيم؟

يك‌سري مكان موجود است .

كشف كردن اين لغت ها مهم زياد سهل وآسان است . براي يافتن بهترين كلمه ها حياتي LSI كه به كليد واژه داراي اهميت شما مربوط است , مي توانيد از Google Keyword يا برگه نتايج جستجوي Google كه به صورت بدون پول در اختيار شما قرار گرفته است , استعمال فرماييد .

همانند :

Google autocomplete

Google suggestion

Google Related

با صرفه كردن نقشه وبسايت

 

اين مورد به سئوي وب سايت محلي دارنده نام و ترسيم و داراي ربط است . در اين قسمت وبسايت خود را در قسمت Google map ثبت نماييد . ولي به صورت بي نقص ودقيق .

خصوصيات خود را به طور كامل وارد نمائيد و شماره تماس خود و آدرس محل كارتان را به صورت دقيق وارد كنيد .

پس از تكميل اطلاعات خود , كارايي نمائيد براي آن نظرها و جايگاه ثبت كنيد تا به افزايش درجه شما كمك كند و سرعت بالا تر در پيوند هاي اول گوگل قرار بگيريد .

 

به كار گيري از AdWords براي قرار به دست آوردن در ورقه اول گوگل

 https://ismaeilsahab.ir/seo-consulting/

حال ممكن است سوال فرمائيد كه AdWords نمي تواند ازدحام طبيعي را براي وب سايت شما جذب كند . درخصوص اين داستان در تاثيرگذار بودن آن براي بخش اعظمي از سايت ها , بايد بگوييم كه تعداد زيادي از صفحه هاي گوگل با تارنما هايي كه از تبليغات پولي به كارگيري كرده اند , پر شده است و اگر كاربر برگه را اسكرول نكند , به SERP ها نمي رسد . بسياري از افراد از همين حاصل پولي براي كسب اطلاعات مورد نظر خود به كارگيري مي‌كنند .


موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ">،
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
اين روزها استفاده از خدمات سئو، ديدن يك آموزش سئو حرفه اي، مشورت با يك كارشناس سئو و فهميدن اين موضوع كه اصلا سئو چيست، كار خيلي سختي نيست! اگر دوست داريد كه با يك مشاور سئو حرفه اي صحبت كنيد تا شما را در اين زمينه به بهترين شكل ممكن راهنمايي كند، بهترين گزينه اي كه مي توانم به شما معرفي كنم، اسماعيل سحاب است. اسماعيل سحاب با يك رزومه قوي در زمينه سئو مي تواند به مشا كمك كند كه به صفحه اول گوگل برسيد! از اينجا با اسماعيل سحاب تماس بگيريد.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو ماركتينگ است. || طراح قالب monoblog.ir