راههاي افزايش ترافيك وبسايت

تكنيك ها در سئو سايت

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

راههاي افزايش ترافيك وبسايت

۱۳۲ بازديد

چگونه راه‌بندان وبسايتمان را افزايش دهيم؟

در هر صنعتي كه عمل ميكنيد بايد بدين مورد توجه نمائيد كه اولين قدم در استراتژي inbound موفق اين است كه كاربران را به بازديد از تارنما خود ترغيب فرماييد . به اين ترتيب در كنار مسائل داراي اهميت ديگري كه براي توسعه و گسترش كسب و كار مطرح است , خوب است اين موضوع را در حق تقدم هاي خود قرار دهيد .

 https://ismaeilsahab.ir/how-to-increase-website-traffic-and-rank/

در‌اين نوشتار ۲۷ راهكار اثرگذار براي ارتقاء ترافيك وب سايت را بيان مي كنيم . با افزايش ترافيك وب سايت برند شما شناخته مي شود و در سود تاثير آن بر تعداد مشتريان و ROI مشخص مي شود .

 how-to-increase-website-traffic-and-rank

 

چگونه راه‌بندان وبسايتمان را افزايش دهيم؟

در هر صنعتي كه عمل ميكنيد بايد بدين مورد توجه نمائيد كه اولين قدم در استراتژي inbound موفق اين است كه كاربران را به بازديد از تارنما خود ترغيب فرماييد . به اين ترتيب در كنار مسائل داراي اهميت ديگري كه براي توسعه و گسترش كسب و كار مطرح است , خوب است اين موضوع را در حق تقدم هاي خود قرار دهيد .

 https://ismaeilsahab.ir/how-to-increase-website-traffic-and-rank/

در‌اين نوشتار ۲۷ راهكار اثرگذار براي ارتقاء ترافيك وب سايت را بيان مي كنيم . با افزايش ترافيك وب سايت برند شما شناخته مي شود و در سود تاثير آن بر تعداد مشتريان و ROI مشخص مي شود .

 how-to-increase-website-traffic-and-rank

روي كيفيت محتواي تارنما تان تمركز كنيد خير كميت آن!!

 

گوگل اصلا برايش خيلي مهم نيست كه شما چه تعداد پست و مقاله در سايت‌تان داريد داراي اهميت اين است كه اين مطالب , چقدر براي كاربر گرانبها و اثر گذار هست و در يك مقاله به چه سوالاتي از كاربر پاسخ داده شده است . پس اضطراري نيست براي پاسخ به هرسوال يك مقاله بخصوص داشته باشيم .

پست مهمان تاثيرگذارتري در وبسايت هاي مطرح بنويسيم .

 

نوشتن و ارسال پست مهمان از جمله استراتژي هايي است كه با آن مي توانيد ازدحام وبسايت خود را افزايش دهيد . البته ايراد اينجاست كه اشخاصي كه مقاله را ميخوانند اكثرا قسمت تاليف كننده و بيوگرافي را مطالعه نمي كنند . يكي مهم ترين دلايلش اين است كه قسمت بيوگرافي مولف و آدرس بلاگ او در زير پست قرار مي‌گيرد و كمتر بازديدكننده اي آن را مي بيند .

 

در صورتي‌كه خواننده قسمت بيوگرافي مولف را در پست مهمان نبينند , از تارنما شما بازديد نمي‌كنند و پست مهمان شما عملا هيچ تاثيري در ازدحام سايت شما نداشته است .

 

رويه خوبتر براي تاثيرگذاري بيشتر پست مهمان اين است كه مابين مطالب پست , مطالب و محتواهاي مرتبط با زمينه پست را معرفي فرماييد و لينك و پيوند آنان‌را قرار دهيد . بنا بر بررسي بلاگ backlinko وقتي لينك مطالب داراي ارتباط وبلاگ خود را مابين مطالب پست مهمان قرار مي دهيم , ۷۸ درصد ترافيك بيشتري نسبت به صورت نرمال پست مهمان وارد تارنما شما مي شود .

پست هاي قديمي وبسايت تان را به روز كردن فرمائيد .

 

يك استراتژي خوب براي مراقبت كيفيت سايت و ارتقا ترافيك ورودي به آن به روز رساني پست هاي كهن است . به عنوان مثال در حالتي‌كه پستي در خصوص ترفندهاي يگانه در هر حوزه اي منتشر كرده ايد كه به مرور زمان اين نكات كهن و يا بلااستفاده شده اند . مي توانيد اين پست ها را به گماردن نكات جديد و يا حذف نكات بلااستفاده با توجه به تغيير تحول وضعيت به روزرساني فرمائيد . فراموش نكنيد كه در عنوان آن پست ها زمان آخري به روز رساني خود را ذكر فرماييد . به عنوان مثال درصورتي كه عنوان ” نكات موثر در ارتقاء ازدحام وب سايت ” است , آن را به “ نكات اثرگذار سال ۲۰۱۸ در افزايش ترافيك وبسايت ” تغيير‌و تحول دهيد . مي‌توانيد با نشاني اينترنتي به اعضاي وبسايتتان آنها‌را از اين به روزرساني باخبر فرماييد .

اين استراتژي نيز ضمن اينكه زمان كمتري نسبت به تهيه بدون نقص يك مقاله از شما ميگيرد , مي تواند ترافيك تارنما شما را تا ۵۰ درصد افزايش دهد . همچنين با به روزرساني اين صفحات حاصل سرچ گوگل نيز براي شما بيشتر خواهد شد .

در سرچ كنسول گوگل وبسايت تان خواهش ايندكس دهيد!

 https://ismaeilsahab.ir/google-pirate/

در بخش URL Inspection سرچ كنسول لينك و پيوند مقاله نو را وارد نماييد و بر روي كليد Request Indexing كليك نماييد تا مقاله جديد زودتر ايندكس شود .

از اشتراك گذاري مطالبتان در شبكه هاي عمومي فايده ببريد!

 

هر چقدر مقاله تهيه و تنظيم شده شما غني باشد باز هم براي بيشتر ديده شدن مي بايست آن را خود به اشتراك بگذاريد يا عملكرد فرماييد در تارنما هاي پربازديد لينك و پيوند آن قرار بگيرد . بعد از تكثير هر پست آن را در شبكه هاي مختلف به اشتراك بگذاريد .

در شبكه هاي عمومي فعال باشيد .

ارتقاء ازدحام سايت

اينكه تنها اكانتي داشته باشيد و با حضور در شبكه هاي مردمي مطالبتان را منتشر كنيد كفاف نمي دهد . چنانچه ميخواهيد افراد به پست هاي شما دقت كنند بايد با آن‌ها وارد تعامل شويد . پست هايشان را مطالعه نماييد و لحاظ خود را بگوييد و گاهي در مناسبت هايي پست هاي غير از لينك و پيوند مطالب وبلاگتان هم منتشر نماييد .

از لينك و پيوند هاي اشتراك گذاري در شبكه هاي مردمي به كار گيري كنيد .

 

بر اساس تحقيقاتي كه در مورد رفتاري كاربران در شبكه هاي مردمي صورت گرفته است , افراد محتوايي را منتشر مي‌كنند كه آنان را در اجتماع و دربين دوستانشان خوب و خاص جلوه دهد . چند نكته در اين زمينه وجود دارد :

 

خود را جاي خواننده بگذاريد . . محتواي شما بايد دربرگيرنده چه ويژگي هايي باشد كه در شبكه هاي عمومي به اشتراك نهاده شود؟

 

محتوايي در ميان مخاطبين بيشتر به اشتراك گذاشته مي شود كه كاربردي تر باشد . مثلا به مخاطب چيزي بياموزد كه بتواند آن را به فعاليت پيروزشود .

 

همت فرماييد موضوعاتي كه بيشتر در ميان مخاطبين مطرح است و مردم دوست دارند راجع به آنها بدانند را در ليست خود براي تهيه محتوا قرار دهيد . به كارگيري از googletrend و ترندهاي توييتر را در اين زمينه توصيه مي‌كنيم .

 

قرار دادن مورد ها و لينك و پيوند براي به اشتراك گذاري نيز كه قسمتي از موارد واجب در هر سايت است كه بايستي به آن اعتنا نمائيد .

 

براي به اشتراك گذاري در توييتر ميتوانيد از وبسايت ClickToTweet . Com استعمال فرمائيد . با به كارگيري از اين وب سايت ميتوانيد خودتان متني را براي توييت كردن كاربر بنويسيد و لينكي براي آن ساخت نماييد . بعد از آن اين لينك را در برگه پست خود قرار دهيد . كاربر با كليك بر روي پيوند , متن پيشنهادي شما را براي توييت مي بيند و مي‌تواند با زدن Tweet همان را به اشتراك بگذارد . به كارگيري از اين ابزار , به شما قابليت و امكان محاسبه آمار و برخورد هر توييت توسط مخاطبين را نيز مي دهد .

 

 

محتواي خود را با استعمال از لغت ها داراي اهميت هم خانواده ( LSI keywords ) باصرفه فرماييد .

 

تمامي ميدانيم كه راهكارهاي سئوي وب سايت يكي بهترين راهكارها براي افزايش ترافيك يك تارنما است . بعداز ارائه الگوريتم مرغ مگس خوار به وسيله گوگل ( Google Hummingbird ) گوگل تنها به كلمات داراي اهميت اعتنا نمي كند . بلكه به هم خانواده ها و لغات مرتبط با آن هم اعتنا ميكند و در واقع به جاي ذخيره كلمه مهم , قضيه محتوا را مي فهمد . LSI همان كلمه ها و عباراتي اند كه درباره با لغات مهم شما ميباشند . به عنوان مثال در حالتي كه در امر شبكه هاي عمومي محتوايي نوشته باشيد , كلماتي مانند كاغذ فيسبوك , توييتر , لينكدين , اينستاگرام , فالوور و . . . كلمه ها داراي ارتباط محسوب مي گردند .

 

اكنون چطور اين مجموعه اي از كلمات را براي هر موضوعي پيداكنيم و از آنها در متن خود به كار گيري كنيم؟ تعداد خير از اين عبارات با توجه به محتوا قابل پيش بيني هستند . البته ابزار دقيقتري هم براي كشف كردن لغت ها مرتبط وجود دارد . با مراجعه به وب سايت LSIgraph مي توانيد براي هر زمينه ليست بدون نقص از عبارات مرتبط را بدست آوريد .

 

اين مقاله را نيز بخوانيد : ۱۵ فاكتور كه بر رتبه‌بندي گوگل وب‌سايت شما تأثير ندارد!!

 

اين ابزار جستجوي موضوعات به گويش فارسي را هم پشتيباني مي‌نمايد .

 

 

 

با ” تبديل محتوا ” ترافيك بيشتري به تارنما خود جذب نماييد .

 

مي‌توانيد يك محتوا يا تركيبي از يكسري محتواي از گذشته تنظيم شده و نشر داده شده را در فرمت ديگري ( نظير اي بوك , ويدئو , اسلايد و … ) مجددا منتشر كنيد . با تهيه و تكثير ويدئوهايي از محتواي تارنما خود در يوتيوب و يا تارنما هاي مشابه ايراني ضمن اينكه بيشتر شناخته مي شويد , ترافيك بيشتري را هم وارد سايتتان مي‌كنيد .

 https://ismaeilsahab.ir/google-page-layout/

تهيه پادكست

 

گوش دادن به پادكست ها هم بخشي از مواردي است كه مخاطبين خاص خود را داراست . به همين خاطر تهيه پادكست از محتواي پخش شده و يا محتواي تازه راهكار مناسبي براي شناخته شدن في مابين مخاطبين است . راهكار ديگري كه مي توانيد از آن استفاده كنيد اين است كه با مجموعه هاي ديگر پادكست اشتراكي ساخت نمائيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.